Lid worden

Wil je lid worden van Avanti? Leuk! Om je wegwijs te maken, hebben we een informatiefolder voor je gemaakt. Download die en lees meer over onze club.

Je kunt je aanmelden door het aanmeldingsformulier hieronder te downloaden, in te vullen en terug te sturen aan:

Avanti Ledenadministratie
t.a.v. Heidi van der Heiden
Enk 13
2642 KW  PIJNACKER

Wil je meer informatie, dan heb je de volgende mogelijkheden:

Misschien twijfel je nog of korfbal wel echt iets voor jou is. Kom dan gewoon een keer met ons meetrainen. Dat kan voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd. Neem contact op met Kees van Wijk via kees@avantikorfbal.nl voor meer informatie.

Voor kinderen van 3,5 tot 6 jaar is er de wekelijkse training voor Kangoeroes en Spookies. Iedere zaterdagmorgen van 09.30 – 10.30 uur in Sporthal De Viergang of buiten op het veld naast ons clubhuis (met uitzondering van de schoolvakanties en de zomerstop). Neem contact op met Ciska Wacht via spookies@avantikorfbal.nl voor meer informatie.

JeugdFonds Sport en Cultuur

Opzeggen of verhuizen?

Wil je je lidmaatschap opzeggen of ga je verhuizen? Laat ook dit dan weten via de Ledenadministratie via bovenstaande contactgegevens. Opzeggen kan tot uiterlijk 31 mei voorafgaand aan het nieuwe seizoen.