Vrienden van Avanti

Behalve spelende leden, hebben we ook een groot aantal ‘Vrienden van Avanti’ die onze club een warm hart toedragen. Dit zijn leden die zelf geen korfbal (meer) spelen, maar wel betrokken willen blijven bij onze club.

Waarom Vriend van Avanti worden?

Als Vriend van Avanti steun je Avanti niet alleen (financieel) door dik en door dun: je krijgt er ook iets voor terug. Wat voorbeelden:

• gratis toegang bij thuiswedstrijden in de hoofdklasse,
  • je krijgt eerder informatie over feesten, evt. busreizen, barbecue om het seizoen af te sluiten etc.;
  • een VIP-behandeling tijdens een wedstrijd van Avanti 1;
  • een wijnproeverij

Vrienden bedenken steeds zelf weer initiatieven om aan dit rijtje toe te voegen. En dat alles voor maar € 80 per jaar en slechts € 110 per jaar als je samen met je partner ‘Vriend van Avanti’ wordt (partners van spelende leden kunnen ook vriend worden voor €  30,– per jaar).

Wil je ook Vriend van Avanti worden? Meld je dan aan door een mail te sturen aan vrienden@avantikorfbal.nl en zet daarin je voornaam, achternaam, geboortedatum, NAW-gegevens en emailadres.