Het einde van het seizoen komt in zicht, dus gaan we weer traditioneel veren steken in de vorm van de Avanti Awards.
Na de laatste thuiswedstrijd van Avanti 1 op 26 mei worden deze uitgereikt aan de meest waardevolle, succesvolste of uitzonderlijke Avantiaan.

Nomineren
Wie er kans maakt op een Award bepaal jij! Nomineer diegene die het volgens jou het meest verdiend, via het digitale inschrijfformulier. KLIK HIER om je favoriet te nomineren, dit kan tot zondag 13 mei.

Stemmen
Als de genomineerden bekend zijn begint de stemronde. Zaterdagmiddag de 26e op een gezellig vol terras hoor je wie de meeste stemmen had en dus winnaar is van een Avanti Award!

Aanmelden BBQ

Na de wedstrijd van Avanti 1 zal de BBQ worden ontstoken. De kosten zijn €10 voor volwassen en €7,50 voor kinderen van 16 jaar of jonger. Aanmelden kan tot zondag 20 mei. Inschrijven = betalen en afmelden kan tot zondag 20 mei! Helaas zal na die datum het volledige bedrag worden geïncasseerd bij afwezigheid. KLIK HIER om aan te melden.

Stefan en Alwin