Hierbij wordt u van harte uitgenodigd voor de kick off van de ClubFund actie van Avanti|Flexcom en PLUS Sabine Zondag. Deze kick off vindt plaats op 10 maart om 10.30 uur in de kantine.
Tijdens deze kick off zal het startsein worden gegeven van de PLUS Sabine Zondag ClubFund actie.

Samen met PLUS Sabine Zondag heeft Avanti een unieke spaaractie opgezet. Wat ons betreft een heel bijzonder 1-2-tje tussen de club en PLUS Sabine Zondag.

Wat gaan we doen:
• we hebben van iedere speler een unieke spelersfoto gemaakt
• iedere speler krijgt een eigen online-fanshop waarin allerlei leuke Avanti-fanartikelen met de eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn
• Een poster, notitieblok, broodtrommel, drinkbeker maar ook badslippers en andere orignele artikelen
• bij PLUS Sabine Zondag kun je vervolgens sparen voor gratis fanartikelen: bij iedere € 10,- boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kun je vervolgens in je eigen fanshop verzilveren en daarmee dus sparen voor je eigen fanartikelen. Natuurlijk kunnen anderen ook sparen voor fanartikelen van hun kind, kleinkind of favoriete speler
• Naast leuke artikelen met de spelersfoto zijn er ook artikelen met alleen het Avanti-logo; kortom voor ieder wat wils!
• een heel mooi gedeelte van de bestedingen in de fanshop vloeit direct in de clubkas van Avanti! Je spaart dus niet alleen voor jezelf…maar ook voor de club.
• Naast de persoonlijke fanshop is er ook een algemene fanshop www.clubfund.nl/ckvavanti met hierin alle fanartikelen met alleen het clublogo. In deze fanshop kunnen alle mensen makkelijk hun Avanti-Fanartikelen bestellen en het met PLUS Sabine Zondag afrekenen.

Ieder lid ontvangt een tasje met hierin alle informatie waarmee men eenvoudig aan de slag kan!
Vanaf zaterdag 10 maart (tussen 10.30 en 15.00 uur kunt) u het tasje afhalen in de Avanti kantine!