Op dinsdagavond vond de belactie voor Vriendenloterij plaats in de kantine. Vele leden zullen dat hebben gemerkt, omdat zij door een enthousiast belteam zijn benaderd om een lot van Vriendenloterij te kopen of om hun bestaande lot om te zetten. Het belteam, bestaande uit spelers van de selectie 1-2 en de begeleidingsstaf, heeft in totaal 55 nieuwe loten verkocht en 11 loten van de Vriendenloterij omgezet naar Avanti. Een enorm succes!

Elk lot dat meespeelt voor Avanti levert namelijk 94 euro per jaar op. Doordat het belteam maar liefst 55 loten heeft verkocht, heeft Avanti een bonus ontvangen van 1175 euro! In totaal spelen nu 66 loten mee voor Avanti. Dat betekent dat Avanti per jaar 6200 euro ontvangt van de Vriendenloterij.

Speelt u al mee met de Vriendenloterij?

Dan is het mogelijk om uw lot om te zetten, zodat de helft van uw inleg naar Avanti gaat. Het kost u niets extra en blijft nog steeds kans maken op mooie prijzen. U kunt daarvoor bellen met de ledenservice van de Vriendenloterij via 0900-300 1400. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur.

Wilt u meespelen met de Vriendenloterij?

U kunt zich aanmelden via de link. Een lot kost € 13,50 (incl. Jackpotbonus à € 0,50) per trekking. De helft daarvan gaat naar Avanti! De VriendenLoterij heeft 14 trekkingen per jaar waarvan twee zonder Jackpotbonus. U kunt als deelnemer mooie prijzen winnen in de VriendenLoterij! U maakt namelijk elke maand kans op tienduizenden mooie prijzen, zoals reischeques, en geldprijzen oplopend tot € 100.000,-! Mocht u ooit willen stoppen, om wat voor reden dan ook, dan is dat heel makkelijk. U kunt op elk gewenst moment uw deelname telefonisch beëindigen. Er zit geen opzegperiode aan vast.

Namens de sponsorcommissie iedereen bedankt!