Volgende week een speciale avond bij Avanti. De eerste selectie neemt het dan op tegen Fortuna uit Delft in de 015 derby! Kom gekleed in blauw/wit, neem toeters en bellen mee en samen maken we er een ouderwets BWD sfeertje van! Om 20.00u begint de wedstrijd.

Entree prijzen
• Vanaf 12 jaar: € 6,00
• Bezoekers tot 12 jaar en vanaf 65 jaar: € 3,00

In de rust dagen we weer mensen uit om te scoren vanuit de middencirkel en zo de winnaar te worden van de ‘Rick van den Blink-bokaal’. Denk jij dat je de skills heb? Stuur dan een mailtje naar nac@avantikorfbal.nl. Vereiste is wel dat je aanwezig kunt zijn in de rust en dat je minimaal in de A speelt. De NAC zal later bekend maken wie er mee mogen doen, er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar. Leden van Fortuna kunnen ook meedoen, neem daarvoor contact op met jullie eigen evenementen commissie!

Na de wedstrijd zal er een knallend kerstfeest zijn in de kantine met Dj EMDY. Het thema is KERST dus haal je kersttrui, jurkje, stropdas, legging of muts uit de kast en kom alvast in de kerstsferen! Alle bezoekers van de wedstrijd zijn welkom, de entree is gratis!

Er wordt grote drukte verwacht, dus kom op tijd! Zien we jullie bij de wedstrijd en daarna in de kantine voor het feestje?!

De NAC