Fluks (Noordwijk)
In verband met bouwaktiviteiten is een deel van het parkeerterrein naast onze accommodatie (waar in het verleden gebruik van kon worden gemaakt), niet beschikbaar. Wij adviseren om als dit parkeerterrein vol is, allereerst op het parkeerterrein van het nabijgelegen zwembad een plekje te zoeken. Let op: hier mag maximaal 3 uur geparkeerd worden, dus gebruik een parkeerschijf.
Als ook dit parkeerterrein vol is, dan is er wellicht nog ruimte op het tegenover gelegen parkeerterrein van de hockeyclub (NHC).
Parkeergelegenheid langs de weg is zeer beperkt, en (deels) betaald.

Onze excuses voor het ongemak.

Harco Peschier
Voorzitter Fluks Korfbal

KOAG (Krimpen aan de IJssel)
Wij zitten in de overgangsfase van de oude naar een nieuwe accommodatie. Onze zaalwedstrijden worden al twee seizoenen afgewerkt in de Hal van het Krimpenerwaardcollege aan de Groene Wetering waar ook ons nieuwe clubhuis is gevestigd.
Helaas zijn onze nieuwe velden nog niet gereed en dienen wij nog gebruik te maken van onze oude velden aan de Driekamp. De oude kantine aldaar en ook de kleedkamers staan echter niet meer tot onze beschikking. Indien u gebruik wilt maken van onze kleedkamers of iets wilt gebruiken in ons clubhuis kan dat in het nieuwe clubhuis. U kunt in dat geval het beste ook daar uw auto parkeren. Er is een pad aanwezig om te voet van het nieuwe clubhuis naar de velden te lopen. Wees daarbij voorzichtig met het oversteken van de weg vooral met kinderen. Parkeren bij de velden is net als voorheen ook nog gewoon mogelijk maar wel vaak druk.

Wij zullen er alles aan doen om met behulp van tijdelijke voorzieningen bij de oude velden de overlast tot een minimum te beperken en vragen bij voorbaat uw begrip voor deze onhandige situatie.

Wedstrijdsecretariaat ckv KOAG

Adres nieuwe clubhuis:
Groene Wetering 2
2922CX Krimpen aan den IJssel

LET OP: sommige routeplanners gaan nog niet goed om met het adres van de nieuwe locatie

Velden op oude locatie:
Driekamp 5