Ben je op zoek naar een manier om je organisatie onder de aandacht te brengen bij een grote groep? Dan kan sponsoring van Avanti hier wellicht bij helpen.

Met zo’n 50 spelende teams – waarvan een groot deel op hoog landelijk niveau – komen we door het hele land en ontvangen we bezoekers vanuit het hele land. Ieder competitieweekend kunnen we rekenen op zo’n 500 bezoekers bij ons sportcomplex. En als het mooi weer is, verdubbelt dit aantal zomaar.

En verder….

• heeft de website, www.avantikorfbal.nl, jaarlijks zo’n 30 000 bezoekers
  • wordt Het Blad iedere week door zo’n 600 mensen gelezen.

Voldoende ruimte dus om de naamsbekendheid van je organisatie te vergroten.

Sponsormogelijkheden

Ben je geïnteresseerd, dan gaan we graag met je in gesprek over de sponsormogelijkheden die we te bieden hebben. Je kunt kiezen uit 3 pakketten:

1. Goed onder de aandacht-pakket
  2. Altijd aanwezig-pakket
  3. Scoor mee-pakket

Alle informatie over deze pakketten zijn te lezen in de brochure:  CKV Avanti sponsormogelijkheden

Daarnaast zijn er nog andere mogelijkheden, zoals:

• balsponsoring tijdens een thuiswedstrijd van Avanti 1
  • je advertentie op onze website, op ons narrowcasting systeem of in ons clubblad
  • bordsponsor
  • teamsponsor
  • scheidsrechtersponsor

Wil je sponsoren, maar graag op een andere manier? Neem dan contact met ons op voor meer informatie, een oriënterend gesprek of een indicatie van de sponsorbedragen via sponsor@avantikorfbal.nl.