Het 2e speelde de laatste thuiswedstrijd tegen mede subtopper GKV. Resultaat een degelijke 20-18 na 10-8 bij rust voor de ploeg van Enno. Uiteindelijk een mooie 3e plaats in de Reserve Hoofdklasse met als hoogtepunt dit seizoen natuurlijk de winst in Arnemuiden. TOP liet maar twee punten liggen dit seizoen, thuis tegen Avanti !

Doelpunten : Brend  (7) , Koen (5) , Kirsten / Tom / Anneleen (2) , Lisanne / Ruben / Meike (1)

Afscheid van vier toppers. Meike, Koen, Lisanne en Anneleen

Maar eigenlijk stond de wedstrijd in het teken van het afscheid van vier echte Avantianen. Opgegroeid in de Avantijeugd en uiteindelijk naar de Avantiselectie. Nog even kort de carrières:

Meike Noorlander:

Vier seizoenen in de selectie. Debuut in 1 tegen SDO op 29 augustus 2015 ( 33-28 winst) en gelijk twee treffers.
Totaal 71 wedstrijden in 1 en 72 doelpunten. Hoogtepunt natuurlijk de Korfballeague waarin Meike in 15 van de 18 wedstrijden meespeelde en 20 doelpunten scoorde.

Koen Ruigrok:

Negen seizoenen in de selectie. Debuut in 1 tegen ODO op 5 september 2009 ( 14-14) en twee treffers.
Totaal 28 wedstrijden in 1 en 13 doelpunten. Hoogtepunt zonder twijfel de drie doelpunten bij zijn invalbeurt tegen TOP in de Korfballeague.

Lisanne Bosma:

Vier seizoenen in de selectie.  Debuut tegen Oranje-Wit op 6 september 2014.
Totaal 24 wedstrijden en 7 treffers. Hoogetepunt 5 wedstrijden in de KorfbalLeague waarbij Lisanne 4 van haar totaal 7 treffers maakte.

Anneleen Kolenbrander:

Drie seizoenen in de selectie. Debuut tegen Sporting Delta op 14 mei 2016.
Totaal 9 wedstrijden en 2 doelpunten. Hoogtepunt 1 van deze doelpunten in de KorfbalLeague thuis tegen PKC.