Het reserveteam, inmiddels onder leiding van Mena Kuhuwael en Christie van Wijk, speelde een sterke wedstrijd tegen LDODK 2. Vooral in de eerste helft was Avanti doorlopend de bovenliggende partij.  Binnen 2 minuten heeft Brend er al twee in liggen.  Een heerlijk begin. Heel jammer dat vlak voor rust een mooie 6- 10 voorsprong toch nog wordt verspeeld en LDODK in twee minuten tijd de stand weer gelijk trekt. Op de valreep mist Brend nog een door Ruben versierde strafworp zodat de ruststand 10-10 wordt.

Sterke pot van Brend met als beloning debuut in het 1e

In de tweede helft wederom een sterke start van Avanti. Met het eerste aanvalsvak weer voor de korf is het al snel weer 10-12 door Brend en Ruben ( samen goed voor 11 van de 21 treffers ).  Anneleen schiet in de schotklok Avanti  nog naar naar 12-13 voorsprong. Maar dat is dan ook de laatste voorsprong in de wedstrijd. LDODK loopt daarna langzaam uit naar een 25-21 overwinning. Marvin Piepers mag zelfs nog zijn 3e strafworp missen.  Heel jammer want er had zeker meer in gezeten voor Avanti.

Ruben, hier tegen Marvin Piepers, ontwikkeld zich snel

Anneleen hier bij een vrije bal, maar later nog een prachtige buzzerbeater vanaf de zijlijn

Duidelijk is dat het team flink aan het groeien is. Vooral de combinatie Ruben en Brend, ondersteund door Anneleen en Lisanne, was een genot om naar te kijken.

Doelpunten : Brend (9) , Alwin (5) , Ruben en  Anneleen (2) ,  Lisanne, Kirsten en Sabrina