Avanti | Flexcom 2 speelde een prima oefenwedstrijd tegen reserve Korfballeaguevereniging KCC/SO natural. Er werd knap teruggekomen van een 2-6 en 5-9 achterstand door binnen vijf minuten weg te lopen naar een 11-9 voorsprong en met 12-10 de rust in te gaan. Halverwege de tweede helft werd de marge zelfs uitgebreid naar vier doelpunten verschil (17-13) die de ploeg van Enno Verhoef wist vast te houden tot het einde. Eindstand 22-18. Een mooie generale voor de tweede helft van de zaalcompetitie. En voor scheidsrechter Marlon van Wijk was het een gave wedstrijd om in eigen hal eens te fluiten. En hij bracht het er prima vanaf.

Doelpunten: Meike Noorlander (6), Tom Vreugdenhil (6), Sabrina Bevre (3), Lisanne Bosma (2), Koen Ruigrok (2), Brend Dingenouts, Anneleen Kolenbrander en Kirsten Tuinder.

Mooi luchtduel van Koen Ruigrok
Ruben Louwerse verdedigend weer sterk met aantal blocks en steals
Zeg het maar: verdedigd of niet?

Brend Dingenouts ondervond aan den lijve dat bowlen/kegelen weer helemaal in is……..

…en Meike Noorlander 100% rendement op 4 strafworpen