Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet schrijven wij dit jaar met de Avanti selectie geschiedenis. Wij spelen dit jaar voor het eerst in de Korfbal League!

In de voorgaande jaren hebben jullie ons door heel het land en vooral in onze eigen Viergang, luidkeels naar een hoger niveau geschreeuwd. En mede dankzij jullie mogen wij nu onze droom verwezenlijken.

Aanstaande zaterdag gaat deze droom beginnen met een uitwedstrijd bij KCC uit Capelle a.d. IJssel. Wij hopen dat ook zaterdag weer de zaal voor een groot deel gevuld zal zijn met de BWD.

Wij beloven jullie in ieder geval dat wij elke wedstrijd, ongeacht de stand, er de volle 100% voor zullen blijven knokken. En dan gaan wij er vanuit dat jullie in elke wedstrijd, en dan vooral in onze eigen Viergang, ons naar de punten zullen schreeuwen.

Wij hebben er in ieder geval erg veel zin in!

Rick van den Blink, aanvoerder Avanti 1, namens de gehele selectie, tot zaterdag!