Direct naar het inschrijfformulier: https://rebrand.ly/avanti-hvt-i

Bij de inschrijving van vorig jaar hebben we gevraagd, waar jullie in 2019 heen zouden willen. Het Hemelvaartstoernooi bij VEO (Voorburg En Omstreken) kwam daar als duidelijke winnaar uit de bus. Dit signaal konden wij als organisatie natuurlijk niet negeren: we gaan na vier jaar weer naar Voorburg!

Hemelvaartsdag valt dit jaar op 30 mei en dat is relatief laat, waardoor het buiten de meivakantie valt.

Het toernooi is voor de F t/m de senioren (wedstrijd/recreatief). Vorig jaar was het een populair toernooi, met veel verenigingen uit de omgeving. Door de beperkte veldcapaciteit heeft de organisatie het toernooiprogramma toen in tweeën gehakt. Hierdoor speelden teams in het ochtendprogramma (9:30-14:00) of in het middagprogramma (12:00-16:30). Of dat dit jaar ook weer zo zal zijn, wordt na inventarisatie van de inschrijvingen in een later stadium pas bekend. Er worden in ieder geval vier wedstrijden gespeeld.

Sportpark Westvliet ligt op een kleine acht fietskilometers van Avanti. Lekker dichtbij, waardoor we ook veel publiek verwachten. In plaats van de bus willen we dit jaar dus de fiets als vervoermiddel naar voren schuiven. Dit is ook op verzoek van VEO, omdat de parkeercapaciteit in Voorbug maar beperkt is. Voor de jongste leeftijdscategorieën willen we hiervan afwijken en ouders verzoeken om hun kroost te brengen/halen.

Dit jaar zijn er geen inschrijfkosten omdat we geen bussen hoeven te regelen en VEO ook geen inschrijfkosten rekent.

Bespreek met je team wie er allemaal mee wil en geef je persoonlijk op. Ook als er maar een paar meegaan of je misschien wel de enige bent, dan is dat geen probleem. We gaan op basis van de inschrijvingen teams formeren, zodat iedereen zoveel mogelijk op zijn/haar eigen niveau kan presteren. Voor de jongere spelers: vergeet ook niet even aan je ouders te vragen of je die dag wel kunt!

Naast spelers hebben we ook coaches en scheidsrechters nodig. Voorgaande jaren is dat door jullie steeds perfect opgepakt, waardoor wij geen moeite hadden om die taken ingevuld te krijgen. Bij voorbaat dank als een aantal van jullie dit (weer) zouden willen doen, dit kan je aangeven op het inschrijfformulier. De organisatie houdt er rekening mee als je zowel wilt spelen als fluiten, dus dat kan samen.

Je kunt inschrijven via een elektronisch formulier, dit formulier is via volgende link te openen: https://rebrand.ly/avanti-hvt-i

De uiterste datum voor inschrijven is 31 maart, maar hoe eerder hoe beter.

De komende weken houden we jullie op de hoogte van de stand van zaken.

René Deijk en Michel de Kok

toernooicie@avantikorfbal.nl