Wegens toenemende gezelligheid en drukte is de kantinecommissie op zoek naar uitbreiding. Daarnaast gaan een paar commissieleden leden na 10 tallen jaren enthousiaste inzet andere zaken oppakken binnen en buiten Avanti.

Wil jij het team van de kantinecommissie verstreken, meld je dan gerust aan. Of kom geheel vrijblijvend een kijkje nemen achter de schermen.

Als kantinecommissie zijn we verantwoordelijk voor veel verschillende zaken:

Inkopen                                                           Onderhoud
Barbezetting                                                   Financiële zaken
Herrie in de keuken                                    Schoonmaakrooster
Schoonmaakcoördinatie                             Afstemming met bestuur
Openen op zaterdag ochtend                   Contacten met ander commissies
Externe contacten met leveranciers, en instellingen
Zo dragen we iedere week bij aan de gezelligheid bij Avanti

Om al deze taken te blijven doen zijn we op zoek naar extra leden die willen helpen.

Wij zoeken minimaal 3 enthousiaste schoonmaakbegeleiders die ook willen openen.
Graag zien we 3 vrijwilligers voor de schoonmaakcoördinatie op vrijdagavond en het openen van het clubhuis op zaterdag ochtend. Je bent ongeveer eens in de 8 tot 10 weken aan de beurt. Zo leer je vanzelf de ins- en -outs kennen van de zaken die zich in het clubhuis afspelen. Op vrijdag kost het je 1 uur en een kwartier en op zaterdag ochtend een uur. In de zaal gaat het clubhuis om 10.00 uur open.

Op vrijdag is Eric Datema buiten actief om het terrein netjes te houden. Hij kan hulp gebruiken!
Heb jij zin om vrijdag overdag lekker buiten te klussen, dan kan dat bij Avanti. Een paar uurtjes naar eigen inzicht het buitenterrein onderhouden. Een leuke ontspannen bezigheid en voor koffie wordt natuurlijk gezorgd!

DUS: WIL JIJ VAN JE HOBBY IETS LEUKS MAKEN, MELD JE DAN BIJ DE KANTINECOMMISSIE!

Wil je meer weten over de verschillende taken van de commissie, schiet dan gerust één van ons aan!

Wijnand de Graaf                           Denise Hoevers                               Stefan Hogervorst
Chris Hooijmans                             Frank Remmerswaal                     Roland Schenk
Koen Ruijgrok                                  Jolanda van Wijk                            Annette van der Velden
Hilde Mast                                       Vinsent Hooimeijer

Wil je direct aanmelden, stuur dan een mail naar Vf.Hooimeijer@planet.nl, of schiet mij even aan.

Namens de kantinecommissie,
Vinsent Hooimeijer