Wat een gezelligheid, en wat een drukte dit zaalseizoen! 150 borden saté en 100 gerechten dubbele wraps vlogen over de toonbank. Er is in de keuken hard gewerkt door veel vrijwilligers. Voorbereiden, bakken, borden opmaken, verkopen, en daarna alles weer schoonmaken. Er komt heel wat bij kijken!

Nu zijn die werkzaamheden te veel voor het aantal vrijwilligers. Gelukkig sprongen er zaterdag spontaan een aantal vrijwilligers bij! Zonder hen was het niet gelukt. Daarom zijn we op zoek naar extra hulp. Alleen dan kunnen we iedere zaterdag een bijzonder gerecht serveren. Daarbij houden we graag rekening met de late eters tot 22.00 uur.

Zie je op zaterdag dat het druk is en wil je een uurtje bijspringen, dan héél graag! 23 december hebben we Griekse kerstballen! Kom op tijd want op = op.

Wil jij helpen? Geef je dan op bij Jolanda via mailadres: jolandavanwijk@skpnet.nl