Een traditie is geboren! Want voor het tweede jaar was de seizoensafsluiting een heerlijk middagje waar vrijwel alles samen komt en klopt.
Het winnen van een wedstrijd maakt daar voor het gemak even geen deel van uit, want Avanti 1 was deze dag niet bij machten om het massaal toegestroomde publiek te vermaken in de laatste thuiswedstrijd. Tempo werd terecht kampioen. Gelukkig bleek na de wedstrijd dat er zo veel meer is dan korfbal!

Te beginnen met een lach op het gezicht van de kampioentjes die door de erehaag rennen en een high-five krijgen van spelers waar ze tegenop kijken. Waardering voor elke Avantiaan, van E5 tot Avanti 8, en op de foto met mensen die je wellicht nooit eerder zag.

Op een vol, zon overgoten terras heeft Stefan vanuit de kantinecommissie de BBQ dit keer door cateraar De Koning (https://dekoningbbq.nl) laten verzorgen en dit beviel uitstekend! Maar liefst 300 Avantianen aten mee van de BBQ en borrelde na over wat voor speciaal seizoen het was geweest. Kids in een zwembadje, oudjes onder parasol.

Toen iedereen verzadigd was begon de uitreiking van de Avanti Awards. Onder leiding van presentator Alwin werden veel bedankjes, complimenten, schouderklopjes en natuurlijk Awards uitgereikt voor de geleverde prestaties in het afgelopen seizoen. De meeste stemmen gelden, de mooiste stemmen ontroeren. Een lach en een traan, een knuffel en applaus voor iedereen. Het zijn net mensen die Avantianen. Het is net familie, dat cluppie van ons..

Bedankt voor je inzet, ook als je er gister niet was of niet genoemd bent. Tot volgend seizoen! Klik hier voor alle foto’s.

Stefan & Alwin