PLUS Zondag start vanaf 10 maart aanstaande met een nieuwe actie om leden eigen FAN artikelen bijeen te laten sparen.

Het Avanti clublogo en spelersfoto’s worden echte FANartikelen van de club: een mok, poster, broodtrommel, stickervel, placemat en nog veel meer. Unieke producten die iedere speler, ouder, opa of oma hebben wil. Zeker als je ze gratis bijeen kunt sparen bij Plus Zondag en je daarmee ook nog eens Avanti ondersteunt! Een volledig overzicht is van de verschillende artikelen is hier* te bekijken.
*NB, voorbeelden in de pdf zijn universeel, zodra wij het specifieke Avanti-ontwerp ontvangen, zullen wij deze met jullie delen!

Hoe werkt het?

• Op de zaterdag 17 februari wordt, in de Avanti kantine, van elke jeugdspeler  en team een foto gemaakt;
  • Wie op de foto gaat krijgt in maart toegang tot zijn of haar eigen Online FAN-shop waar alle FAN-artikelen voorzien van het Avanti clublogo met eigen foto meteen zichtbaar zijn;
  • Vanaf zaterdag 10 maart kun je FANzegels bij PLUS Sabine Zondag sparen en deze in de FANshop verzilveren door je gratis artikelen te bestellen;
  • Van elke spaarzegel gaat er ook een bijdrage naar Avanti. Dit bedrag zal gebruikt worden om het inschiet-/dubbelschietveldje mogelijk te kunnen maken.

Voor vragen, stuur een berichtje naar sponsor@avantikorfbal.nl.

De Sponsorcommissie