Beste leden,

De uitslag van de Grote Clubactie 2017 is bekend. Totaal zijn er 773 loten verkocht en dat levert Avanti | Flexcom het totaalbedrag op van 1977 euro  voor het aanleggen van een inschiet-/dubbelschietveld.

Ook dit jaar is weer fijn om te zien dat de leden hun best doen om de Grote Clubactie weer tot een succes te maken voor de vereniging.

Hoofdprijs
De (gedeelde) hoofdprijs, een verzorgd teamuitje, gaat dit jaar naar 2 teams namelijk de E1 en E2.
Beide teams hebben allebei in totaal 72 loten per team weten te verkopen!!!!

Teamprijs
Daarnaast willen wij alle teams bedanken voor hun inzet bij deze Grote Clubactie.
Voor de volgende 11 teams zal binnenkort een “voucher” beschikbaar gesteld worden om gezamenlijk als team bij IJssalon Bij Ons 2 bolletjes ijs per persoon te gaan halen.
(Zodra de vouchers beschikbaar gesteld zijn door de IJssalon, zullen wij deze aan het team overhandigen).

D2, D3, D5;
E1, E2, E5, E6, E7, E8;
F1, F2

Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via sponsor@avantikorfbal.nl of 0647482625.

Met sportieve groet,

De Grote Clubactie commissie