Grote schoonmaak op 30 juni
30 juni vindt de grote schoonmaak bij Avanti plaats! Alle hulp is welkom om na een heel druk jaar de boel eens goed op te poetsen. We starten om 10.00 uur.

Na grote schoonmaak clubhuis gesloten
Na 30 juni is de keuken schoon, prullenbakken leeg, douches opgefrist en al het glaswerk weer blinkend. Alle kruimels weg en muizen en vliegen verjaagd.
Tijd voor vakantie, ook voor het clubhuis! Vanaf 30 juni is het niet meer mogelijk het clubhuis te gebruiken. Ook niet voor teamfeestjes of schottrainingen. Zo houden we het schoon en voorkomen we ongedierte.

Extra trainen in de zomer
Wil jij toch trainen of tennissen? Dan kan je de Avanti dames- en herenkleedkamer voor noodgevallen gebruiken. Let op, er is geen warm water om te douchen.

Vanaf de eerste trainingsweek in augustus zorgen we er voor dat het clubhuis weer toegankelijk is.

Prettige zomervakantie!
De kantinecommissie