Weer nét niet! Dat onze D1 het alle tegenstanders lastig kan maken, werd vandaag ook duidelijk. Vitesse D1 kwam op bezoek, de koploper. De kanjers van de D1 hadden hard getraind en waren goed voorbereid. Ook deze wedstrijd was een duidelijke stijgende lijn zichtbaar; iedere week maakt het team stappen gemaakt.

In de eerste helft stond de verdediging als een huis. Maar helaas is korfbal een sport waar je moet scoren. Niet alleen schoot het team de eerste helft te weinig uit beweging; het ontbrak soms ook aan geluk. Met een 0-1 op het scorebord ging de rust in.

Wat concentratieverlies in de 1ste minuut na de rust zorgde voor een 0-2. Maar daarna ontstond een heerlijke wedstrijd! De D1 kwam nog erg dicht bij een overwinning. Maar helaas. Uiteindelijk toch niet. Geen schande, wel jammer.

De teamgeest is heel erg goed, dus de punten komen vanzelf. Lekker veel schieten, met bravoure. Goed om te zien dat het team deze wedstrijd het duel veel meer opzocht en dat het al wat fysieker werd! Op naar volgende week.