Soms is het gewoon even doorbijten. Rode koppies na het eind van de wedstrijd, maar vooral balende gezichten. Het typeert de spelers van de E1. Zaterdag mochten zij tegen de koploper.

Het is echt even wennen in de zaal. Meer tegenstand, grotere tegenstander en meer fysieke spelers (lees: duwen en soms zelfs slaan). Waar we vorige week jammer genoeg met 14-17 verloren (terwijl we echt hadden kunnen winnen) verloren we nu toch wel terecht van Valto. In de voorbereiding hadden wij hen al goed partij gegeven. En ook nu was dat zeker het geval. Maar tegen hun counterkorfbal konden wij niet op. Ook leek er soms een plastic klep op onze korf te zitten. Ballen draaiden eruit. Wat knap dat iedereen ondanks de tegenstand en de verliespartij er volledig voor ging.

Nu hebben we de top-3 gehad. Eens kijken of we zaterdag wel de verdiende punten kunnen meenemen. De spelers maken elke week mooie stappen. Deze week nog even lekker trainen en dan op naar de laatste wedstrijd van 2018!