De D1 groeit duidelijk! Verloren ze 2 weken geleden duidelijk en terechtvan Nieuwerkerk D1, vandaag was het beeld al heel anders. De D1 maakt snel stappen en kan dan nog mooie dingen laten zien in de hoofdklasse.

Vandaag bood de D1 al veel meer fysiek tegenstand en ook schoten ze al veel meer. En ja, dat is het spelletje. Want schiet je niet, dan win je ook niet. Het begin van de wedstrijd was dat alleen niet het geval. Na een 3-0 achterstand werd de D1 wakker en werd de wedstrijd spannend. Waren ze toch nog te veel onder de indruk, terwijl ze ook echt wel hun mannetje/vrouwtje kunnen staan! Als het team net wat meer geluk had gehad in de afronding, had er meer in gezeten vandaag.

De eindstand werd bepaald op 8-5, maar dit had zeker minder kunnen en moeten zijn. Spelen tegen dusdanige tegenstanders vraagt om scherpte van de eerste tot de laatste minuut. Gewoon niet te lief zijn en slim met elkaar spelen. Dat de D1 dit steeds beter in de vingers krijgt, is duidelijk. De spelers kunnen met vertrouwen terugkijken op deze wedstrijd. Lekker de trainingsweek in en dan volgende week weer aan de bak, thuis!