Vandaag de 1ste return van het veldseizoen, op de verjaardag van Lilli. Maar ONDO gaf het zeker niet cadeau. Waar het vorige week een heel eenzijdige wedstrijd was, kregen de talenten van Avanti deze week veel meer druk. Of maakten wij het ons zelf gewoon erg lastig?

Te snel schieten, verdedigd schieten en de bekende pizzapunten waren ver te zoeken. Zeker de eerste 20 minuten waren heel rommelig. Manon en Daniëlle grepen op hun bekende wijze in en toen begon het letterlijk en figuurlijk weer goed te draaien. Heerlijk rond spelen en mooie passes zorgden ervoor dat er mooie aanvallen op de grasmat werden gelegd. Eerlijk is eerlijk, de 1ste wedstrijd op echt gras was erg wennen voor de spelers.

Met een mooie 4-11 werd de terugweg ingezet. Een schotpercentage van onder 5 % geeft aan dat het ook zomaar heel veel meer had kunnen zijn. De complimenten aan ONDO.

Volgende week wat rustiger spelen en wat scherper het vizier op de korf. Dat zal nodig zijn, als de nummer 2 op bezoek komt. Onze E1 laat zich alleen niet gek maken en bereidt zich komendevoor op deze belangrijke wedstrijd!

Verschijnt aan de horizon dan toch echt die platte kar voor kampioenen? Dat zou leuk zijn. Waar de titel de afgelopen jaren net tussen de vingers glipte, is deze nu binnen handbereik. Leuk voor de E1 en zeker ook voor de E2,want de vrienden en vriendinnen uit dit team doen het ook erg goed. Dan mag zeker een ereronde door Pijnacker-Nootdorp en Delfgauw niet ontbreken. Maar laten we niet op de feiten vooruit lopen! Manon gaat een weekend naar Texel om ook eens te ervaren hoe spannend de wedstrijd te volgen is via Livescore. Maar u kunt de E1 live in actie zien op het heilige gras van Avanti!