We zijn al aardig op weg, maar we zijn er nog niet. De teller staat op een kleine 600 loten! Gelukkig hebben we nog tot 30 november om dit aantal op zijn minst nog te verdubbelen!

Zoals beloofd geven we alvast een tussenstandje van de welke teams op dit moment de meeste kans maken op het teamuitje:

Voor de D, E, F en spookies/kangoeroes: een teamuitje dat we in overleg met het team bepalen!

D1 : 68 verkochte loten

F1: 34 verkochte loten

D5: 38 verkochte loten

Voor de senioren, A, B en C: gesponsord door Gamecity LASERGAMEN met je team!

C3: 23 verkochte loten

S6: 22 verkochte loten

S7: 22 verkochte loten

Zoals jullie zien, liggen de nummer 1 & 2 bij beide categorieën heel dicht bij elkaar en is het zelfs zo op dit moment dat ook al heeft jouw team er nu nog 0 verkocht heeft dat jullie de top 3 ook nog heel makkelijk in kunnen halen!

Dus… deel de link voor de lotenverkoop in al je socials, mail de link naar familie/vrienden!

Help Avanti geld bij elkaar te krijgen voor de jeugdopleidingen, zodat alle jeugdteams (van de kangoeroes tot aan de A1) goede clinics kunnen krijgen, we jeugdtrainers kunnen opleiden etc) en help jouw team aan een leuk uitje ?.

Ben je de link naar je eigen verkooppagina kwijt? Mail naar groteclubactie@avantikorfbal.nl, dan sturen we die nog een keer naar je toe.

Je kan ook de algemene link gebruiken en dan in het eerste veld (op voornaam) het lid kiezen van wie je de loten wil verkopen: https://lot.clubactie.nl/lot/avanti-post-makelaardij-korfbal/438858

Iris Diepens en Sandra Alberts.