De seniorenselectie is zaterdag 14 augustus begonnen met de voorbereiding op het seizoen 2021/2022. Op het programma stonden twee trainingen van 1.5 uur met daar tussendoor een gezamenlijke lunch. Op drie leden na (die dinsdag aansluiten) is de selectie al compleet. Trainer-coach Henk Jan Post was tevreden met de gemiddelde fitheid van de groep, wat een mooie basis is om de komende weken verder te gaan ontwikkelen. Ook fijn dat er nu geen onderscheid is in leeftijd (27+ en 27-) en dat er dus weer als totale groep voluit en zonder beperkingen getraind kan gaan worden. En hopen dat er dit jaar wel een volledige competitie op het veld en in de zaal mogelijk is.

Zaterdag 21 augustus spelen Avanti 1, 2, A1 en A2 een driekamp op eigen veld. Voor de senioren is het bijna een jaar geleden dat er gespeeld is tegen een andere vereniging. Een bijzonder moment om naar uit te kijken. Te gast zijn KVS en KCC bij de senioren en KVS en Tempo bij de junioren. De driekamp start om 12 uur op het Avanti-veld.

Met de doorstroom van een aantal A1-spelers (Lars/Luke) en speelsters (Merel/Renske) en de Fortuna aanwinsten Mirthe en Amy is er meer strijd voor de plekken in het eerste en tweede. Dat wordt de komende weken interessant om te zien welke vakken het beste bij elkaar passen. De toegenomen concurrentiedruk heeft zeker meegespeeld in de goede basisfitheid bij de eerste trainingen.

Top om Manon Ballings weer terug binnen de lijnen te zien na haar langdurige blessure
Groot aantal selectieleden al superfit aan het nieuwe seizoen begonnen…
….bijna drie uur trainen in de warmte leverde toch een krampgeval op. En #blaar kan wel eens trending topic worden
De kop is er weer af of moeten we zeggen het haar is er weer af 😉