Afgelopen vrijdag was de B4 aan de beurt voor hun jaarlijkse schoonmaak. Mooi om het samen met 18 enthousiaste ouders en kinderen te doen. Voor de ouders gezellig om vast naar kerstmuziek te luisteren, en voor de kinderen om vast te wennen aan het één keer per jaar schoonmaken van hun eigen clubhuis. Tip van de dag: Heb jij als ouder straks een schoonmaakbeurt, neem dan gerust je kind mee. Gezellig, en een prima oefening voor later. Want als ze straks in de A zitten mag je als ouder lekker thuis blijven en je kind uitzwaaien naar de schoonmaak.

Niet alleen de schoonmaak was een feest! Het team is ook kampioen geworden. Het derde feestje werd achter de bar gevierd. Want bij toeval mochten de ouders ook de bardienst verzorgen. Ook hier geldt: vele handen maken licht werk. Met elkaar houden we ons clubhuis schoon en gezellig!

Op zaterdag volgde er nog een spontaan compliment. De scheidsrechter kwam naar de bar en benadrukte dat hij de kleedkamer erg schoon vond. Dat maakt hij ook wel eens anders mee. Gelukkig niet bij ons als we met vele handen het werk een stuk lichter maken. Dank aan alle ouders en kinderen die iedere week schoonmaken en bardienst draaien. Met elkaar lukt het zeker!

Vinsent
Namens de kantinecommissie