Onze vereniging mag zich verheugen met een nieuwe actieve sponsorcommissie. Zij zijn met volle energie gestart nieuwe sponsoren te vinden en de huidige sponsoren te blijven binden aan onze club. Sponsoren, we kunnen niet zonder, en zullen ze komend seizoen dan ook nog meer in de spotlights zetten.

Op zaterdag 8 juni hebben wij onze hoofdsponsoren Post Makelaardij en H.N. Post en Zonen, samen met nieuwe sponsor MD Interieur bij Avanti mogen ontvangen voor het ondertekenen van hun contracten.

Post Makelaardij werd in 2007 sponsor van Avanti en heeft sinds september 2019 haar naam gekoppeld aan onze vereniging. Post Makelaardij is hiervoor aan de verenigingsnaam en het logo toegevoegd en op alle shirts staat het logo van Post Makelaardij op de mouw gedrukt. We zijn Maarten Post zeer veel dank verschuldigd voor zijn steun aan de vereniging en voeren met trots de naam Avanti/Post Makelaardij.

Maarten Post van Post Makelaardij verlengt de naamsverbintenis met Avanti

H.N. Post en Zonen prijkt zelfs nog langer op de shirts van de selectie. Algemeen directeur Dé Post moest in aflevering 4 van AvantiTV flink graven hoe lang precies. Hij kwam destijds tot “vanaf de jaren negentig”. In elk geval waren meerdere spelers van de huidige selectie toen nog niet eens geboren. We mogen dus wel zeggen: sinds mensenheugenis. En H.N. Post en Zonen vierde afgelopen zaterdag ook nog eens haar 60 jarig jubileum. Een unieke mijlpaal waarmee we de logistieke dienstverlener van harte feliciteren. En ze uiteraard ook enorm bedanken voor hun loyale steun,

Dé Post van het zestig jarige H.N. Post en Zonen

Namens H.N. Post en Zonen BV tekende Dé Post de overeenkomst. Collega-directeur Henk Jan Post had op dat moment andere verplichtingen. Hij leidde Avanti/Post Makelaardij even verderop in de laatste thuiswedstijd naar een fraaie overwinning.

Post Makelaardij en H.N. Post en Zonen hebben hun sponsorcontracten met een jaar verlengd, tot het einde van het seizoen 2024-2025. Behalve op de shirts van het eerste en tweede zijn beide sponsors ook rond het hoofdveld vertegenwoordigd met een banier en een reclamebord.

MD Interieur heeft gekozen voor het ‘altijd aanwezig’-sponsorpakket en is de nieuwe kledingsponsor van de jeugdselectie Avanti/Post Makelaardij C1. Ook krijgt hij een reclamebord bij het kunstgrasveld. MD Interieur is sponsoring voor 3 jaar aangegaan.

Een week later kwam Roger Pot namens De Hypotheker een hernieuwd contract ondertekenen. Ook dit bedrijf is al langere tijd een trouwe sponsor en zal ook komend seizoen zichtbaar zijn, mede door een bord langs het veld en een mooie beachflag.

We zijn deze en al onze andere sponsors veel dank verschuldigd voor hun steun en vertrouwen. Samen zorgen zij ervoor dat onze sport betaalbaar blijft!

Houd de website en socials in de gaten, de sponsorcommissie is hard aan de slag. Maar zij kunnen dit niet alleen. Alle tips zijn welkom. Heb je een idee of wil je concreet iets sponsoren? Mail dan naar sponsor@avantikorfbal.nl