Hebben jullie er al net zo veel zin in als dat de leiding heeft? We zijn druk bezig met de voorbereidingen. Over DRIE weken is het namelijk al zo ver! Wij als leiding kijken er dit jaar nog een beetje extra naar uit en daarom willen we alvast met jullie in de kampsfeer komen. Dit doen we door elk weekend wat kampleiding voor te stellen. Voor de doorgewinterde kampganger misschien overbodige informatie, maar maak de komende weken kennis met de kampleiding van dit jaar.
Deze week de drie musketiers van de kampleiding in de spotlight: Stefan, Ruben en Stefan.
En zo ziet de kampleiding eruit na een geslaagd kamp!

Naam: Stefan van Dorp (maar op kamp rooie Steef)

Leeftijd: 23

Hoeveel jaar ben je al lid van Avanti?

Ik denk dat ik dicht bij een 10-jarig jubileum ben.

Waar zou je jou van kunnen kennen?

Je zou mij sinds kort kunnen kennen van het leukste kanaal op YouTube namelijk Avanti TV, wat ik samen met een andere kampleider mag presenteren. Je kan mij natuurlijk ook kennen van de oh zo gezellige korfbalzaterdagen waar ik dan ook vaak van de hele dag te vinden ben.

Hoe lang ga je al mee als leiding op Avanti kamp?

Als ik het goed heb gaat dit alweer mijn 4e kamp worden.  En als ik het goed begrepen heb, ook de leukste!

Wat is je favoriete kamp spel?

Mijn favoriete kampspel, is stiekem geen spel. Ik vind het altijd super leuk om tussen de spellen door een wedstrijdje te voetballen of softballen. Dat je dan begint met 4  kids en dat je dan voordat je het weet ineens een  wedstrijd van 11 tegen 11 aan het spelen bent (4-3-3 dan natuurlijk hé)!

Wat neem je sowieso mee op kamp?

Ik raak eigenlijk alles altijd kwijt… dus ik neem ieder geval meestal veel 2x mee. Dus altijd 2x gel en 2x een borstel (voor de gladde rooie haartjes), 2x shampoo (voor alle takken in je haar na het bos) en natuurlijk 2x een goed humeur (want die raak ik in de ochtend namelijk wel eens kwijt ?).

Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik heb een hele spannende baan, ik ben namelijk accountant. Daarnaast studeer ik op vrijdag in Breda om hier ook mijn diploma voor te halen. Verder zit ik in het 3e  team van Avanti en ben ik doordeweeks ook nog wel eens op de padelbaan te vinden.

Wat is je lievelingsprogramma?

Dat is toch echt wel Veronica Inside, een van de weinige programma’s waarbij ik echt nog hardop moet lachen.

Naam:    Ruben Post

Leeftijd: 22 jaar

Hoeveel jaar ben je al lid van Avanti?

Dat moet vanaf mijn 4e zijn geweest, volgens mij hebben mijn ouders mij zo snel als ze konden op korfbal gestuurd.

Waar zou je jou van kunnen kennen?

Ik heb de afgelopen jaren veel verschillende E & F teams training gegeven, en zal volgend jaar trainer zijn van de B2. Ook hebben jullie ongetwijfeld mijn stem over de tribunes gehoord vanuit het supportersvak van het ‘BWD’.

Hoe lang ga je al mee als leiding op Avanti kamp?

Dit wordt mijn 3e jaar als leiding op kamp.

Wat is je favoriete kamp spel?

Dan zeg ik toch de dropping! In een spannende omgeving afgezet worden en dan door de bossen de weg naar huis maar zien te vinden! Lekker liedjes zingen met elkaar, en er zo lang mogelijk over doen om terug te komen 😉

Wat neem je sowieso mee op kamp?

Zonnebrand! We gaan er natuurlijk vanuit dat het prachtig weer wordt, en dan is het super belangrijk om je goed in te smeren!

Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik zit momenteel in mijn 4e jaar van de studie Commerciële Economie aan de Hogeschool Leiden, en hoop na deze zomer af te studeren. Daarnaast werk ik in de bediening in het gezelligste café van Pijnacker en omstreken: Café de Guyter!

Wat is je lievelingsprogramma?

Dan ga ik voor Veronica Inside, een lekker programma om gewoon onderuit gezakt op de bank te kijken op de maandag en vrijdagavond.

Naam: Stefan Hogervorst

Leeftijd: 28

21 jaartjes!

Waar zou je jou van kunnen kennen?

Jarenlange kampleiding, trainer Avanti A1 en speler van Avanti 1.

Hoe lang ga je al mee als leiding op Avanti kamp?

Poeh, ik heb de jaren niet bijgehouden maar ik denk nu al zeven jaar!

Wat is je favoriete kamp spel?

De Hike natuurlijk! Lekker lopen en de omgeving zien!

Schone onderbroeken!

Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik werk bij één van de hoofdsponsororen van Avanti: H.N. Post & Zonen. Daar ben ik planner van het bouwmaterialen vervoer.

Wat is je lievelingsprogramma?

Stuk TV Jachtseizoen! Altijd spanning en sensatie en je weet nooit hoe het zal eindigen!