Hebben jullie er al net zo veel zin in als dat de leiding heeft? We zijn druk bezig met de voorbereidingen. Over vijf weken is het namelijk al zo ver! Wij als leiding kijken er dit jaar nog een beetje extra naar uit en daarom willen we alvast met jullie in de kampsfeer komen. Dit doen we door elk weekend wat kampleiding voor te stellen. Voor de doorgewinterde kampganger misschien overbodige informatie, maar maak de komende weken kennis met de kampleiding van dit jaar.

Naam:   Edwin Kroeze

Leeftijd: 24 jaar

Hoeveel jaar ben je al lid van Avanti?

Dat is volgens mij vanaf 2006. Begonnen met wie anders dan Kees van Wijk als trainer. Ik ben dus al 15 jaar lid.

Waar zou je jou van kunnen kennen?

Ik ben vanaf 2014 teambegeleider van Avanti 1, verder ben ik lid van de kantine commissie en ga ik al een aantal jaar mee op kamp.

Hoe lang ga je al mee als leiding op Avanti kamp?

Dit wordt mijn 4e jaar.

Wat is je favoriete kamp spel?

De sportdag en de dropping. Ik vind het altijd heel gaaf om met iedereen op kamp lekker actief bezig te zijn in de buitenlucht.

Wat neem je sowieso mee op kamp?

Mijn zonnebril en slippers. Ik ga er dan ook altijd vanuit dat het mooi weer is op kamp.

Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik werk bij een technische groothandel in Gouda.

Wat is je lievelingsprogramma?

Dat is absoluut Expeditie Robinson!

Naam: Bas

Hoeveel jaar ben je al lid van Avanti?
Heel lang… Ergens tussen de 35 en de 40 jaar!

Waar zou je jou van kunnen kennen?
Ik ben de vader van Lars, Pim, Tess en Noor die allemaal op korfbal zitten en altijd mee zijn gegaan met kamp. Ik heb lang geleden zelf gekorfbald, ben coach geweest van een heleboel jeugdteams, ik heb in het bestuur gezeten en geef nu training aan het 3e van de club.

Hoe lang ga je al mee als leiding op Avanti kamp?
Ik ga dit jaar voor de derde keer mee op kamp.

Wat is je favoriete kamp spel?
De spooktocht is heel leuk om te bedenken en te doen maar ook de bonte avond is altijd één groot feest!

Wat neem je sowieso mee op kamp?
Mijn tandenborstel en verder zo min mogelijk. Je hebt niet heel veel nodig om er een prachtig kamp van te maken!

Wat doe je in het dagelijks leven?
Ik werk bij Antes. Dit is een organisatie die volwassenen en ouderen met (ernstige) psychiatrische aandoeningen helpt om weer op eigen kracht verder te kunnen in hun leven.

Wat is je lievelingsprogramma?
Ik kijk soms series op Netflix, volg de sport op TV en volg uiteraard Avanti TV en alle vloggers op internet om een beetje bij te blijven…