Na het kampioenschap op het veld, waren de tegenstanders gewaarschuwd voor Avanti A3, bestaande uit Jona, Kasper, Tygo, Sven, Steffan, Maud, Amy, Luna, Eva, Marije en Rowena.

In het zaalseizoen is het team nog hechter geworden en hebben ze laten zien dat ze er staan als team. Een mooi voorbeeld is de 15-16 overwinning op TOP|LITTA A4. Een achterstand van 7 doelpunten, werd aan het eind van de wedstrijd omgezet in een nipte overwinning.
Het team is gegroeid en de wedstrijden werden steeds gemakkelijker gewonnen. TOP werd bijvoorbeeld thuis verslagen met 18-9.
Het was al snel duidelijk dat GKV(H) A1 de belangrijkste tegenstander was in deze competitie.
De eerste wedstrijd tegen GKV was in de voorjaarsvakantie en werd gespeeld met 4 invallers uit diverse teams. Deze wedstrijd werd met 9-19 verloren. Onder leiding van Rudolf en Nathan heeft het team hard getraind om GKV te verslaan. Omdat GKV een wedstrijd had verloren, werd er deze wedstrijd gestreden om het kampioenschap. Avanti moest winnen om kampioen te worden. Het team was gebrand op revanche. Tygo scoorde het openingsdoelpunt. In de eerste helft ging het gelijk op en gingen ze de rust in met 13-13. Na rust scoorde Luna de 13-14 en liepen ze via Jona, Tygo, Sven en Maud verder uit. Amy scoorde de 17-21 en de wedstrijd werd met een laatste doelpunt van Steffan afgesloten met een mooie overwinning van 22-27. Leuk om te zien dat Steffan na ruim half jaar uit de roulatie te zijn geweest, het laatste doelpunt maakte.

Doelpunten: Kasper (6), Jona (4),Tygo (4), Sven (3), Luna (3), Maud (3), Marije (2), Steffan en Amy (1).

Een enthousiaste ouder