Ons jongste pupillenteam (Avanti | Post Makelaardij F2) is kampioen geworden in de zaalcompetitie. In de laatste wedstrijd werd met maar liefst 21-2 gewonnen van WION F2. Ook al spelen ze pas heel kort in competitieverband, het F2 weet het korfbalmandje goed te vinden. Maar liefst 172 doelpunten wist dit team te maken, een gemiddelde van 14 doelpunten per wedstrijd. En ze spelen goed samen en gunnen elkaar de doelpunten. Ook deze wedstrijd wisten alle spelers en speelsters een doelpunt te maken. En ze hadden speciaal voor deze wedstrijd een nieuw blauwwit kapsel aangemeten.

Het F2 had ook een heel mooi spandoek gemaakt met hun eigen handen erop geverfd. De namen waren erbij gezet en de tekst “Juich mee voor de kampioenen van de F2”. Later bleek dat niet alleen de tekst op het spandoek stond, maar ook op de tafel van de familie Bazuin waar het spandoek was geverfd. Gelukkig is de tafel weer in originele staat hersteld.

En er werd wat gejuicht deze zaterdag. Vooral in de tweede helft viel de ene bal na de andere door de korf. Was het halverwege de wedstrijd nog 6-0 met doelpunten van Max (3), Guus (2) en Toby, na de rust waren de doelpunten bijna niet meer te tellen. Scheidsrechter Skye had het er maar druk mee. Leuk om te zien was dat er geprobeerd werd om iedereen te laten scoren. In het vierde kwart gingen alle ballen naar Fien om haar te helpen om aan een doelpunt te komen. Groot gejuich in de zaal toen dat eindelijk lukte. Zie ook de blijdschap bij coaches Sofie Bazuin en Dieuwertje Vink.

Na de wedstrijd was er natuurlijk de juich-wave naar het publiek. Een groot applaus van alle toeschouwers voor de kampioenen. Een mooi kampioenschap in het eerste jaar en dat smaakt naar meer. Iedereen van harte gefeliciteerd!

En de kampioensfoto bij het eigen spandoek:

Doelpunten: Siem (6), Guus (5), Toby (4), Max (3), Floor (2) en Fien

Eindstand:

Kansen te over in deze wedstrijd en je moet de camera goed in de gaten houden:

Doelpunt van Siem: