Ook voor het 2e is alles al beslist in de competitie. Een nette 4e plek voor de ploeg van Enno Verhoef in de Reserve Hoofdklasse. Nieuwerkerk 2 is kampioen, KVS en TOP 3 degraderen.

Voor Koen en Lisanne de laatste wedstrijd voor Avanti in de zaal. Helaas kan Lisanne door een blessure niet in actie komen.

Laatste wedstrijd in de Zaal voor Lisanne en Koen

Tot driekwart in de wedstrijd slagen de ploegen er niet in meer dan een doelpunt afstand van elkaar te nemen. Pas bij 14-16, een kwartiertje voor het einde van de wedstrijd, slaagt Sporting Delta er in op een voorsprong van 2 te komen. En dat is het beginsignaal voor een geweldige slotfase die het gezapige eerste deel van de wedstrijd volledig doet vergeten.

Kirsten scherp vanaf stip en afstand. 7 treffers.

Vooral Kirsten, die een paar fraaie afstandtreffers scoort,  en Brend zijn erg scherp. Na 19-22 achter komt Avanti in de slotfase weer helemaal terug.  Het zijn Brend en Meike die na 22-24 Avanti weer langszij schieten. Tom scoort in de slotminuut onder de korf de winnende 25-24.

Winnende treffer voor Tom

Brend medetopscorer met 7

Doelpunten: Kirsten en Brend (7) , Tom (3) , Joey / Koen / Meike (2) , Anneleen en Linde

Stand: