Als de huidige tijd iets duidelijk maakt op korfbalgebied, dan is het wel dat we echt niet meer zonder een goede livestream kunnen. En ook als alles straks weer ‘normaal’ is, vormt een livestream een mooie aanvulling op de beleving rond wedstrijden van Avanti/Post Makelaardij 1 en 2, exposure van onze sponsors en de uitstraling van de club.

Sinds een aantal maanden wordt er hard gewerkt om zo’n livestream mogelijk te maken. Op 11 december heeft u daar de eerste uitprobeersels van kunnen zien. En ook vandaag (zaterdag 22 januari) was het de bedoeling om, net als de verschillende Avanti-teams weer te oefenen. Helaas bleken er binnen de verschillende teams teveel corona- en/of quarantaine gevallen om iets zinnigs uit te zenden. Dus wachten we op een volgende mogelijkheid om AvantiTV Live verder te ontwikkelen.

Ondertussen zijn we bezig de nodige investeringen in apparatuur en andere spullen te doen en ons te bekwamen in de werking daarvan. Want bij een livestream, zoals u die van de Korfbal League kent, komt veel kijken. Cameramensen, commentatoren, presentatoren, regie en productie. Mocht het je leuk lijken hier ook bij betrokken te zijn en samen met ons ’televisietje’ te spelen, stuur dan een mailtje naar livestream@avantikorfbal.nl.

Houd de socials in de gaten voor nieuwe livestreams. Zeker nu korfbalwedstrijden nog meer regel dan uitzondering zijn en het livestream-team ook nog moet warmdraaien, proberen we ook andere wedstrijden dan die van de selectie te streamen.

En voor we het vergeten, bent u nog geen abonnee van het Avantikorfbal Youtube kanaal, doe dat dan nu via deze link:

Avanti Korfbal – YouTube

Het is helemaal gratis, u helpt Avanti aan 1000 abonnees en u wordt ook nog eens gewaarschuwd als er een nieuwe livestream of aflevering van AvantiTV online staat.