Afgelopen zaterdag, voorafgaand aan de Korfbal League wedstrijd tegen Blauw Wit, ondertekenden Johan Diepens als voorzitter van ckv Avanti en Jaap Cammeraat namens FLEXCOM Telefonie & IT een voor Avanti unieke sponsorovereenkomst. Vanaf heden is de nieuwe naam van onze club: Avanti | Flexcom.

Een naamkoppeling moet worden goedgekeurd door het hoofdbestuur van het KNKV, alvorens deze formeel door de bond wordt doorgevoerd. De hiervoor benodigde handelingen zijn inmiddels opgestart. Wel zal voor alle uitingen vanuit Avanti vanaf heden de naam Avanti|Flexcom worden gebruikt. “Deze naamkoppeling betekent dat we met elkaar, met het bedrijfsleven, de steun krijgen om op een goed niveau te kunnen sporten”, aldus een verheugde Johan Diepens. “Dat is voor Avanti erg belangrijk, omdat we daar met elkaar veel energie in steken en daar ook veel bij dingen bij nodig hebben. En dat lukt nu steeds beter en dat is heel fijn.”

In deze video legt Jaap Cammeraat uit wat FLEXCOM allemaal doet.