Ook Avanti | Post Makelaardij 1 zit nog volop in de selectiefase. Met maar liefst 7 heren en 5 dames werd de tweede oefenwedstrijd van het seizoen gespeeld. Tegen overgangsklasser Valto werd eerder in De Lier een 17-20 overwinning behaald. Tegen mede-hoofdklasser De Meervogels werd met 17-15 gewonnen na een 7-6 voorsprong bij de rust. Het werd een typische oefenwedstrijd waar het spel bij vlagen al goed was en bij vlagen niet door plaatsfouten of elkaar nog niet goed genoeg kunnen vinden. Maar daar zijn oefenwedstrijden voor.  Komende zaterdag een driekamp tegen OVVO en Tempo, waarbij de selectie niet helemaal compleet zal kunnen aantreden. Maar we hebben nog even alvorens de competitie gaat starten op 10 september.

Doelpunten: Judith (4), Kirsten (2), Lars (2), Tim (2), Floor, Jordi, Merel, Nathan, Stefan, Tom S, en Vincent

Kind van de club, Vincent van Beek, weer terug op het eigen nest.
Nathan Tuinder in een reboundduel
Tom Snaphaan pakt de rebound
Jordi van Zuidam is zijn heer volledig kwijt
Kirsten Tuinder goed voor twee doelpunten, hier in de aangeef