Avanti | Post Makelaardij kon een goede eerste helft geen vervolg geven na de rust. Er werden slechts drie doelpunten gescoord na rust en er werd een jammerlijke nederlaag geleden tegen reserve eerste klasser Die Haghe 2. Het was een wedstrijd met twee verschillende gezichten, waarbij Avanti een sterke eerste helft speelde en eigenlijk verder had moeten uitlopen. Na een 12-10 voorsprong bij de rust werd het uiteindelijk 15-18, waarbij Avanti maar liefst drie strafworpen onbenut liet.

Voor Avanti | Post Makelaardij was het fijn om te zien dat Tom Snaphaan op de weg terug is. In een kleine twintig minuten kon hij in het tweede weer wedstrijdritme opdoen. Het was voor Tom een speciale wedstrijd omdat zijn vader Erik de coach is van de reserves van Die Haghe. Het deed een beetje denken aan de confrontatie Steijn-Steijn eerder deze week in het voetbal, waar zoon Sem Steijn het als speler van FC Twente opnam tegen zijn vader Maurice die coach van Sparta Rotterdam is. Het werd bij het voetbal een gelijk spel. In het korfbal ging vader Erik er met de winst vandoor, al zal Tom zeggen dat in die tijd dat hij speelde Avanti met 11-7 voor stond.

Doelpunten: Pim Molijn (3), Lars Molijn (2), Yvette de Schepper (2), Tom Snaphaan (2), Kirsten Tuinder (2), Ruben Louwerse, Amy Peper en Marlon van Wijk

Tom Snaphaan op de weg terug. Twintig minuten speeltijd waar hij tevreden op kan terugkijken met ook nog twee doelpunten
Drie doelpunten van Pim Molijn
Knap binnen houden van de bal door Marlon van Wijk