Pas het derde verliespunt voor de ploeg van Enno Verhoef na de 17-17 puntendeling tegen GKV.   Toch nog onverwacht puntverlies want na een wervelende eerste 10 minuten staat Avanti al op een ruime 6-1 voorsprong. Vooral Ruben en Angelo, weer terug na blessure, kunnen elkaar goed vinden.

Hoogstandje van Brend

Er volgt dan een slechte fase met veel 1 schotsaanvallen en balverlies, GKV schiet ineens alles raak en na een kwartier is de stand al weer gelijk getrokken bij 7-7. De rust wordt bereikt bij 10-9. De 9-8 van Amber onder de korf en de buzzerbeater van Angelo voor 10-8 zijn fraai.

Angelo in vorm, 4 treffers en later ook een belangrijke rol in 1 bij de overwinning op AW.DTV

Al vrij snel in de tweede helft komt GKV voor het eerst op voorsprong en bij 10-12 brengt Enno junior Tim van Dorp in het veld.

Twee belangrijke treffers voor Tim

Dat blijkt een goede keuze want het eerste schot van Tim treft gelijk doel. Het blijft spannend. Kirsten blijft ook scoren en vooral haar strafworpen zijn juweeltjes. Voor wie wil zien hoe technisch een strafworp goed genomen wordt, kijk eens naar Kirsten. Ook de omdraaibal onder de korf van Kirsten voor 16-15 is fraai.

Belangrijke rol voor Kirsten. Weer topscorer met 5, deze strafworp weer feilloos

Broer en spits Nathan is inmiddels ook in het veld, maar hij kan geen potten meer breken. Vier minuten voor tijd 17-15 door Tim onder de korf in de zoemer. Heel fraai. Helaas zijn de laatste twee treffers voor GKV waardoor de wedstrijd gelijk eindigt. Over de hele wedstrijd gezien een terechte uitslag.

Doelpunten: Kirsten (5) , Angelo (4), Amber (3), Tim (2) , Ruben, Brend, Tom

Uitslagen: