Belangrijke punten voor Avanti | Post Makelaardij 2 tegen GKV/Enomics 2. Beide ploegen hadden bij de start van de wedstrijd zes punten en om weg te blijven bij de onderste twee plekken was een overwinning noodzakelijk. Een sterke eerste helft van de Pijnackernaren maakte het verschil en bracht Avanti | Post Makelaardij de overwinning. Na een 9-4 ruststand  liep Avanti steeds verder uit naar 18-9, maar liet het in de slotfase iets lopen zodat de eindstand 20-13 werd. Volgende week weer een belangrijke wedstrijd en dan tegen nummer 7 DeetosSnel 2. Bij een overwinning kan het tweede zich praktisch veilig spelen.

Doelpunten: Lars Molijn (5), Ruben Louwerse (4), Pim Molijn (4), Nathan Tuinder (2), Danielle Hogervorst, Josan de Kock, Amy Peper, Yvette de Schepper en Marlon van Wijk

Andere uitslagen:
TOP(A) 2 – SKF 3 12-11
DeetosSnel 2 – Sporting Delta 2  14-16
Valto 2 – Fiks 2 16-17

De 1-0 uit een strafworp van Ruben Louwerse
Amy Peper scoort de 7-2 vanachter de korf….
….synchroon juichen door Amy en Josan en op de achtergrond coach Peter
Doorloop Lars Molijn voor de 8-2