Helaas kon Avanti | Post Makelaardij de laatste thuiswedstrijd niet in winst omzetten ondanks een sterke eerste helft. Er waren kansen genoeg maar de afronding was zeker in de tweede helft niet goed genoeg. Na een 7-5 voorsprong bij de rust, wist de ploeg van Colin Geene en John Hagen maar driemaal te scoren in de tweede helft en dat kostte ze de wedstrijd.

Het was de laatste thuiswedstrijd van Angelo (naar Sporting Delta), Yona (naar Sporting Delta), Renske (naar Dalto) en Linde (op rust). In de uitwedstrijd op 16 oktober had Avanti 2 dik verloren (20-13), maar de laatste weken is goed zichtbaar dat het jonge team een goede ontwikkeling heeft doorgemaakt. Tegen Fiks werd twee weken terug een prima pot op de mat gelegd en dat spel zag je ook weer terug in de eerste helft. Avanti | Post Makelaardij kwam op een 3-0 voorsprong via tweemaal Angelo en Yona. De marge bleef drie verschil tot aan de 5-2. Helaas miste Avanti vervolgens een strafworp en scoorde Groen Geel aan de ander kant wel uit een strafworp (5-3). Over en weer scorend werd de ruststand 7-5.

In de tweede helft miste Avanti weer een strafworp en kwam Groen Geel halverwege de tweede helft langszij (7-7). Avanti | Post Makelaardij had wel degelijk de kansen, maar de afronding was ondanks windje mee niet goed. Bij 8-9 kwam Groen Geel voor het eerst op voorsprong en moest Avanti in de achtervolging. Eerst maakte Angelo de 9-9 en na de 9-10 was het een fade away van Nathan die de 10-10 betekende. In de laatste minuut pakte de ploeg uit Wormer toch de winst. Eindstand 10-11. Toch kan het tweede team terugkijken op een mooi seizoen waar de goede ontwikkeling de laatste weken goed zichtbaar was.

In de tweede helft werd via applauswissels nog afscheid genomen van Linde, Yona, Renkse en Angelo. We wensen hen veel plezier en succes bij hun nieuwe club of vrije tijd en zien ze vast nog wel eens bij Avanti | Post Makelaardij. Dank voor alle mooie jaren en mooie wedstrijden! We hebben van jullie genoten!

Doelpunten: Angelo (3), Nathan (3), Yona (2), Linde en Luke

Foto’s komen later