Naast het fantastische kampioenschap van Avanti | Post Makelaardij 1 mogen de prestaties van het tweede niet onvermeld blijven. Onder leiding van trainer-coach Peter van Duijn en teambegeleider John Hagen kan Avanti | Post Makelaardij terugkijken op een geweldig zaalseizoen. Wetende dat er vorig seizoen een groot aantal spelers en speelsters is vertrokken en het tweede dit jaar meermaals de reserves heeft moeten leveren in de uitwedstrijden van het eerste, is de uiteindelijke derde plaats in de reserve Hoofdklasse B een prestatie van formaat. Dus ook een dikke pluim voor Avanti | Post Makelaardij 2. De ontwikkeling van dit team gaat hard en maakt dat een aantal spelers op de deur van het eerste aan het kloppen zijn. En daarmee het eerste ook scherp houden.

De kers op de taart was de winst afgelopen zaterdag in sporthal De Viergang op kampioen PKC/Vertom 3. Natuurlijk was PKC al kampioen en was het een wedstrijd om de bekende keizers baard, het is altijd lekker als je een seizoen zo kunt afsluiten. Na een 6-3 voorsprong bij de rust werd in de slotfase van de tweede helft de marge vergroot naar zes verschil. Eindstand 15-9.

Doelpunten: Nathan Tuinder (5), Pim Molijn (3), Danielle Hogervorst (2), Josan de Kock, Amber van Leuveren, Lars Molijn, Amy Peper en Marlon van Wijk

Foto’s

Andere uitslagen:
TOP (A) 2 – Nieuwerkerk 2  19-23
GKV/Enomics 3 – SKF 3  17-22
Oranje Wit (D) 2 – Pernix 2  31-16

Eindstand Reserve Hoofdklasse B:

Nathan Tuinder werd topscoorder met 5 doelpunten.
Sterke rebound via Amber van Leuveren
Jinte en Eline uit het E1 lopen samen warm met trainer-coach Pim Molijn. Vroeg geleerd is oud gedaan zullen we maar zeggen….
…. en goed luisteren wat er gedaan moet worden
Fraaie doorloop van Amy Peper