Belangrijke puntjes voor het 2e in de wedstrijd tegen de nummer 2 in de stand Top uit Arnemuiden.  Voor opvallend veel toeschouwers geeft de ploeg van Peter van Duijn de tegenstander geen enkele kans. Vooral in het vak met Ruben onder de korf is het prijsschieten voor Pim, Danielle en Yvette. Nagenoeg alle rebounds zijn voor Ruben en het moet niet gekker worden, want vandaag zelfs een strafworp en een treffer van grote afstand. Bij rust is de stand al 15-8 en is de wedstrijd al gespeeld.  De eindstand wordt 28-16.

Ruben heerst onder de korf en scoort zelf ook twee keer.

Pim topscorer met 7

Linde ook op scherp met 6

Doelpunten: Pim (7) , Linde(6) , Danielle, Yvette en Marlon (3) ,  Jasper en Ruben (2), Gerben en Amy(1)

Volgende week naar Sporting Delta. En In theorie is volgende week het kampioenschap al mogelijk.

Stand: