Op de tweede oefenzaterdag wist Avanti | Post Makelaardij 2 de korf beter te vinden dan de week ervoor en dat resulteerde in een winstpartij op reserve Hoofdklasser KVS/Maritiem 2 (13-7) en een gelijkspel tegen GKV 2 (8-8) ook spelend in de reserve Hoofdklasse.

Avanti | Post Makelaardij 2 – KVS/Maritiem 2  13-7

In de wedstrijd tegen KVS/Maritiem hadden de Pijnackernaren binnen zeven minuten al meer doelpunten gemaakt dat de week ervoor in de hele wedstrijd.  Avanti liep na de 0-1 achterstand uit naar een riante 5-1 voorsprong, maar deze was bij de rust alweer verdwenen (7-7). Met windje tegen in de tweede helft wist KVS de korf niet meer te vinden en hield Avanti | Post Makelaardij de nul. Avanti had de wind mee en kwam nog tot een zestal doelpunten. Eindstand 13-7.

Doelpunten: Nathan Tuinder (3), Tim van Dorp (2), Ruben Louwerse (2), Yona Peper (2), Kirsten Tuinder (2),  Amber van Leuveren en Tom Vreugdenhil.

Link foto’s

Avanti | Post Makelaardij 2 – GKV/Enomics 2 8-8

In de tweede wedstrijd had Avanti het een stuk lastiger met het afronden van de kansen. De windkracht was inmiddels toegenomen naar 5 en stond in de lengte over het veld. Met wind tegen kwam Avanti | Post Makelaardij maar tot drie doelpunten mede ook door het sterke verdedigen van GKV. Na een ruststand van 3-6 was het knap hoe de ploeg van Colin Geene terug kwam in de wedstrijd en zelfs nog bij 8-7 op voorsprong kwam. Helaas viel de gelijkmaker nog aan de andere kant wat resulteerde in een 8-8 eindstand.

Doelpunten: Nathan Tuinder (4), Amber van Leuveren, Linde Pijper, Koen Ruigrok en Kirsten Tuinder.

Link foto’s

Prachtdoorloop van Nathan Tuinder voor de 9-7 tegen KVS
Wat een mooie schottechniek heeft Amber van Leuveren toch. Zowel tegen KVS als GKV een doelpunt meegepikt.
Nathan Tuinder was goed op dreef met vier doelpunten tegen GKV.
Kirsten, Koen en Ruben hopen dat de 8-7 tegen GKV op het scorebord blijft staan……
……..helaas en duidelijk aan de gezichten af te lezen, lukte dat net niet. Toch heel knap terug gekomen na de 1-6 achterstand.