In de laatste competitiewedstrijd in de zaal is kampioen Avanti | Post Makelaardij ongeslagen gebleven. Wel werd met het 21-21 gelijke spel tegen buur Fortuna A2 het eerste en enige puntverlies geleden van dit zaalseizoen. De ploeg uit Delft is een lastig te bespelen ploeg voor de Pijnackernaren. Een team in ontwikkeling met veel talent. En Avanti | Post Makelaardij had het lastig met het achterverdedigen en de hoge verdedigende druk. Maar dit zijn wel de potjes waar je het meeste van leert. En het was ook goed te zien dat het A1 zich niet de kaas van het brood laat eten en haar mannetje en vrouwtje staat. Dat is een duidelijke verbeterpunt ten opzichte van vorig seizoen.

Na een 9-8 voorsprong bij de rust werd het uiteindelijk 21-21, waarbij helaas in de laatste minuut nog een strafworp gemist werd. Toch kan Avanti | Post Makelaardij A1 zeer trots terug kijken op dit seizoen. Kampioen geworden en daarmee promotie naar de A-Hoofdklasse. Een zeer goede ontwikkeling voor de vereniging en een klasse prestatie van team en staf.

Doelpunten: Maddy (5), Luuk (4), Merijn (3), Justin (2), Marjuka (2), Tess (2), Emma, Radek en Sam.

Stand:

Oplopen in de laatste zaalwedstrijd, een speciaal eerbetoon aan de kampioenen: