Avanti | Post Makelaardij E1 speelde een doelpuntrijke wedstrijd tegen Fortuna/Delta Logistiek E1. De wedstrijd bestaat uit vier kwarten van tien minuten.  En met de mono korfbal opzet gaat het spel lekker snel heen en weer. In de eerste twee kwarten was Avanti | Post Makelaardij duidelijk doeltreffender (4-0 en 4-1), in de laatste twee kwarten kon Fortuna meer partij geven (3-3 en 6-4).

Het E1 boft maar met Danielle en Manon als trainer-coaches. Heel enthousiast geven zij het team goede tips en dat had direct resultaat. Snel meelopen met je tegenstander als die de bal heeft, naast je gooien als dat kan en altijd goed kijken of je al op de korf kan schieten. Er werd al heel leuk samen gespeeld en de doelpunten vielen als rijpe appelen van de bomen. Avanti | Post Makelaardij heeft momenteel een hele goede E1/E2 lichting en daar hebben Daan en Manon duidelijk hun aandeel in.

De wedstrijd werd door Avanti | Post Makelaardij E1 met maar liefst 17-8 gewonnen. Doelpunten van Roos (10), Jelte (4), Mila (2) en Jasper.

Link foto’s

Complimenten voor Joost Vollering die ’s ochtends twee keer een scheidsrechter verving die niet aanwezig was!!
Lesje korfbal van coach Manon
Jasper kijkt toe hoe Jelte de bal verovert
En hier pakt Jasper goed de bal
Lenige actie van Jette