Avanti | Post Makelaardij E1 speelde wederom een zeer spannende en doelpuntrijke wedstrijd tegen KVS/Groeneveld Keukens uit Scheveningen. In de uitwedstrijd won KVS met 18-16 en ook in Pijnacker werd het weer super spannend. Twee teams die al lekker doelgericht spelen en actief begeleid worden door de coaches. Mark Beemer en Pim Molijn zijn de trotse Avanti-coaches als was Pim er deze keer niet bij omdat hij nog herstellende is van een operatie.

Het scoreverloop ging de hele wedstrijd gelijk op, al was het wel Avanti dat een keer drie doelpunten voor kwam. Maar KVS kwam snel weer bij. In de slotfase was het super spannend. KVS maakte 9-9 en 9-10, vervolgens Jasper voor de 10-10, daarna 10-11 en Jinte voor de 11-11. Toch was het KVS dat er met de winst vandoor ging. Eindstand 11-12.

Maar de Avanti | Post Makelaardij spelers en speelsters kunnen trots zijn op deze wedstrijd. Heel knap gespeeld, veel onderschept, goed en snel gegooid en heel veel kansen. Echt een leuke wedstrijd voor de toeschouwers. Ga zo door en met de hulp van jullie coaches Mark en Pim wordt het een heel leuk seizoen!

Doelpunten: Elin (5), Jinte (5) en Jasper

Kasper staat bekend om zijn verre en goede gooien.
Jinte kan heel goed van afstand schieten, vandaag vijf doelpunten
En Elin kon de korf ook goed vinden, ook vijf doelpunten voor haar
Doorloop met 1 hand van Jasper
Spannende wedstrijd voor de toeschouwers
Slimme aanwijzingen van coach Mark in de rust
Jasper heeft zojuist de 10-10 gescoord, helemaal blij
Concentratie bij Jinte bij weer een schot
En ook opperste concentratie bij Kasper
En Elin van afstand
Scheidsrechter bedankt!! Zonder scheidsrechters geen wedstrijd.