Wat een leuke wedstrijd was de ontmoeting tussen Avanti | Post Makelaardij E3 en De Meervogels E1. Enthousiaste kinderen, hulpvaardige coaches, veel ouders langs de kant en ook heel veel doelpunten. Onder leiding van de coaches Claudia en Britt is het E3 een heel leuk team maar ook nog best jong. Tegenstander De Meervogels heeft al wat oudere kinderen in het team die qua lengte al wat groter zijn dan die van Avanti. Maar de spelers en speelsters van Avanti zijn watervlug en ze spelen al super goed samen. De coach van De Meervogels E1 was deze dag Edwin Visser, wiens dochter in het E1 speelt. Edwin heeft jaren geleden ook Avanti getraind en het was daarmee een leuk weerzien.

De E-pupillen spelen 4 kwarten en ze sluiten de wedstrijd af met een serie strafworpen. Het werd een wisselend spelbeeld per kwart, drie van de kwarten waren in het voordeel van De Meervogels maar het derde kwart was overduidelijk voor Avanti met 5-2.  Wat een talentjes lopen er rond in Avanti | Post Makelaardij E3. Onder de positieve leiding van Britt en Claudia gaat dit team een heel leuk seizoen tegemoet!

Doelpunten: Simon (8), Freek, Jasper en Juul

De officiële teamfoto van het E3….
…en natuurlijk de gekke bekken teamfoto
Slimme tips vooraf van de coaches
De korf goed zetten in de nieuwe standaard…
…en de oude standaard opzij schuiven
En de supporters ook weer aanwezig
En afspreken wie tegen wie speelt en we kunnen beginnen
Grote kans voor Sara
Eerste doelpunt van Simon
Duel om de bal met Freek die de bal pakt en vervolgens de 2-1 scoort
Simon had zijn goede schot meegenomen
Jasper springt het hoogst en heeft de bal
Waar is de bal gebleven denkt Sara?
Juul mag dan kleiner zijn dan de tegenstanders, maar doordat ze zo snel en handig is onderschept ze veel ballen
En Freek heeft weer een duel om de bal
Mooi schot van Simon
En ook een mooie schotkans voor Jasper