Het jongste pupillenteam van Avanti | Post Makelaardij, het F1, is ongeslagen kampioen geworden. Maar in de kampioenswedstrijd ging het niet vanzelf. Avanti kwam in het eerste kwart met 2-0 voor, maar daarna maakte Refleks in het tweede kwart zes doelpunten en was het opeens 2-6. Het team van Chantal gaf echter niet op en met een scherp schietende Tobias ging Avanti in de achtervolging en in het derde kwart was het opeens weer 7-6 voor de blauwhemden. In het vierde kwart kwam Refleks niet meer tot scoren en maakte Avanti er nog wel een paar en zo werd de wedstrijd gewonnen. Eindstand 9-6 of volgens het scoreformulier 10-6.

Doelpunten: Tobias (6), Nova (2) en Giel

Foto’s

En bij een kampioenschap hoort natuurlijk een taart en medailles. Namens Avanti | Post Makelaardij hield Kees van Wijk een heel leuk praatje om het team te feliciteren met een prachtige prestatie. Elke speler en speelster kreeg van Kees een hand en natuurlijk de medaille. En vroegen de kinderen zich af of het echt een gouden medaille was. Er werd nog heel gezellig aan de picknick-tafel van het stukje taart gesmuld en nagenoten van een mooi kampioenschap. Alle kinderen van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook de trainers-coaches Chantal, Mees en Timo. Mees en Timo moesten op hetzelfde tijdstip spelen, maar kunnen ook trots zijn op wat de kids gepresteerd hebben.

Nova scoorde de 1-0 en de 2-0
Tobias geeft aanwijzingen aan Giel wat er moet gebeuren. Giel is bezig met een staredown met zijn tegenstander…
Schot van Noud
In het derde kwart scoorde Tobias doelpunt na doelpunt
Giel weer op weg om een bal te veroveren
En Bo is het feestnummer van het team, weer een doelpunt om te vieren!
Acrobatische balbehandeling van Jonah, doe dit maar eens na!
Er werd om elke bal gestreden, hier Nova die de bal wint
Kampioenschap vieren aan de picknicktafel met Jonah, Bo en Giel.
Is dit echt goud?
De kampioenen met medaille in beeld!