Op de valreep heeft het 2e twee belangrijke puntjes overgehouden aan de wedstrijd tegen AW/DTV 2.   Tim van Dorp wordt de matchwinner met een fraaie doorloop.  Belangrijke puntjes voor de ploeg van Colin Geene. En een spannend potje ook. Tot de rust blijven de ploegen aan elkaar gewaagd. Met name door Tom die zeer trefzeker is met 5 van de 8 treffers die er voor de rust gescoord worden. Zonde dat er twee stipjes in de eerste helft niet verzilverd worden.

In de tweede helft is het Avanti dat steeds op voorsprong komt. Met nog 10 minuten te spelen is het AW.DTV echter dat toch weer op een 14-15 voorsprong komt. Maar dat is dan ook gelijk de laatste keer dat zij op voorsprong staan. Door de aanhoudende regen moet zelfs af en toe het veld gedweild worden. In de slotfase komen Merel en Tim in het veld. Het is dan Yona die Avanti weer op gelijke hoogte brengt en Tim met de winnende doorloop voor 16-15.

Zo koud was het…. Hier met knotje
Amber als veldveger aan het werk
Tom hier met zijn zesde vanaf de achterlijn. Belangrijk in de eerste helft met naar liefst 5 van de 8 doelpunten.
De winnende doorloop van Tim van Dorp twee minuten voor het einde van de wedstrijd.

Doelpunten: Tom Vreugenhil (6) , Brend Dingenouds (4) , Yona Peper (3) , Tim van Dorp, Kirsten en Nathan Tuinder (1)

Uitslagen:
Fiks 2 – Groen Geel | IJskoud de Beste 2  21 – 18