Ter voorbereiding van het nieuwe seizoen organiseert Avanti iets nieuws, een driekamp. Voor het toernooi (dat op 24 augustus zal plaats vinden) zijn KV AVO en KV Wageningen uitgenodigd om het op te nemen tegen de Avanti selectie, Avanti A1 en Avanti A2. De wedstrijden duren 2×20 minuten met 5 minuten rust. Tijdens het driekamp komen ook de nieuwe aanwinsten van Avanti selectie in actie, bij de heren is dat Merijn Sevenhuysen en bij de dames Jitte Janssen en Yona Peper.

Kom gezellig naar Avanti om te napraten over je zomervakantie, zet een paar palen neer om dubbel te schieten of kom de selectie aanmoedigen tijdens hun wedstrijden. Het gaat een super gezellig start van het nieuwe seizoen worden! Tot de 24ste!

Aanmelden BBQ
Na het driekamp blijven de selecties van Avanti, KV AVO en KV Wageningen gezellig BBQen. Voor de supporters is het ook mogelijk om mee te eten, de kosten zijn 10 euro voor volwassen en 6 euro voor kinderen (16 jaar of jonger). De spelers van Avanti (1/2/A1/A2) kunnen zich aanmelden bij John Hagen en de supporters via het aanmeldingsformulier. Aanmelden kan tot maandag 19 augustus, de BBQ zal om 18:00 aanvangen.

Klik hier om aan te melden

Veld 1 Veld 2
12:00 Avanti 2 – AVO 2 Avanti A1 – Wageningen A1
12:50 Avanti 1 – AVO 1 Avanti A2 – Wageningen A2
13:40 KV Wageningen 2 – AVO 2 KV Wageningen A1 – AVO A1
14:30 KV Wageningen 1 – AVO 1 KV Wageningen A2 – AVO A2
15:20 KV Wageningen 2 – Avanti 2 AVO A1 – Avanti A1
16:10 KV Wageningen 1 – Avanti 1 AVO A2 – Avanti A2

Xcelsior On Tour
Vanaf 13:00 is het mogelijk om in de kantine de nieuwste collectie zaal- en veldschoenen (Asics en Mizuno) te passen van sportwinkel Xcelsior. Bij aanschaf van één paar ontvang je 20% korting en bij de aanschaf van twee paar ontvang je maar liefst 25% korting! Hiernaast neemt Xcelsior een ruim assortiment kleding mee en de Quickscan apparatuur, hiermee voeren ze gratis loopanalyses uit. Van elk verkocht paar schoenen gaat €2,50 naar Avanti.