As. zaterdag nog een paar mooie wedstrijden voor Avantianen, en natuurlijk een oproep aan alle leden om onze selectie te komen supporten. Daarna begint voor iedereen een welverdiende korfbalkerstvakantie. Althans, voor bijna iedereen. Wie ook in de vakantie wil genieten van korfbal kan naar Rotterdam gaan en daar in het topsportcentrum ook nog heel wat Avantianen in actie zien!
Op woensdag 27 en donderdag 28 december zullen Jasmijn, Zoe en Fenna (B1) uitkomen voor U17. Op donderdag komen ook Ruben, Lucas en Julia B1) uit voor U15 (met als trainer Punyapat en verzorger Esther). En op vrijdag de 29e  en zaterdag 30 komen Merijn en David (A1) in actie voor U19.
Alle ploegen staat een mooi toernooi te wachten, met als extra kers op de taart wedstrijden tegen bijvoorbeeld Engeland, Duitsland, China, Tsjechie en natuurlijk Belgie. Wij wensen jullie namens de club veel succes maar vooral plezier toe. Een bijzondere ervaring om mee te maken! En Avantianen, kom vooral ook onze talenten aanmoedigen, een leuke bezigheid na de kerst!

Kijk voor meer informatie en het volledige programma hier.